Eπικοινωνία | Αναζήτηση | FAQs | Ενημέρωση | Για Τελικούς Δικαιούχους | Περιεχόμενα

Κεντρική Σελίδα > Κείμενα-Πλαίσιο > Συμπλήρωμα Προγραμματισμού > Δομή Συμπληρώματος Προγραμματισμού > Άξονας 2 > Μέτρο 2.2 > Ενέργεια 2.2.2 > Κατηγορία Πράξεων α

Κατηγορία Πράξεων α: Αναμόρφωση Προπτυχιακών

Κατηγορία Πράξεων α | Κατηγορία Πράξεων β | Κατηγορία Πράξεων γ |

Η Πράξη αυτή περιλαμβάνει:

  • Την ανάπτυξη και προσαρμογή έντυπου και ηλεκτρονικού εκπαιδευτικού υ-λικού, τη χρήση πολλαπλών πηγών πληροφόρησης και, παράλληλα, την ε-ντατική υιοθέτηση των Νέων Τεχνολογιών στην διδακτική πρακτική, με την ενίσχυση του θεσμού της πολλαπλής βιβλιογραφίας μέσα στην μαθησιακή πράξη, την δημιουργία πυλών ανά ομάδα συγγενών επιστημονικών περιοχών, την ενίσχυση της δυνατότητας των Ιδρυμάτων της τριτοβάθμιας για ιδιοπαραγωγή πανεπιστημιακών συγγραμμάτων, την ανάπτυξη ηλεκτρονικού υλικού διδασκαλίας - εξάσκησης - εξέτασης σε ειδικούς δικτυακούς τόπους, την ε-ποπτευόμενη αυτο-διδασκαλία ή διδασκαλία σε μικρές ομάδες σαν συμπληρωματική δυνατότητα, τα κατανεμημένα μαθησιακά περιβάλλοντα και την ανάπτυξη εικονικών εργαστηρίων.
  • Την ενίσχυση των γνώσεων και δεξιοτήτων Πληροφορικής με έμφαση στην χρηστική ένταξη των ΤΠΕ μέσα στον κορμό της επιστημονικής γνώσης και πρακτικής της ειδικότητας, με εισαγωγή μαθημάτων (με credits ή χωρίς) των επιστημών της Πληροφορικής μέσα στα περισσότερα ΠΠΣ.
  • Την ανάπτυξη νέου εργαστηριακού ή σεμιναριακού περιεχομένου στα μα-θήματα και την ενίσχυση των εργαστηρίων ή σπουδαστηρίων με προσωπικό (προσωπικό του Ν.407, μεταπτυχιακοί φοιτητές, εξωτερικοί συνεργάτες, κλπ.).
  • Την εισαγωγή και εφαρμογή νέων βελτιωτικών δράσεων όπως είναι η οργάνωση των σπουδών σε ολοκληρωμένους κύκλους μαθημάτων, η θέσπιση διαδικασιών συνεχούς αυτοβελτίωσης των διδασκόντων, η εισαγωγή ενδιάμεσων αξιολογήσεων των φοιτητών σε όλο και περισσότερα μαθήματα, η εξατομικευμένη συμβουλευτική με σκοπό την μείωση της λιμνάζουσας φοίτησης, η ανάπτυξη γενικών δεξιοτήτων, η ανάδειξη της αυτενέργειας, της ελεύθερης σκέψης, της δημιουργικότητας και της ικανότητας για αυτομάθηση, η ανάπτυξη της διεπιστημονικότητας και της ευελιξίας των σπουδών, ο εντοπισμός αναδυόμενων διεπιστημονικών περιοχών στη διεπιφάνεια του Τμήματος και η μύηση στην έρευνα.
  • Την υποστήριξη του εκπαιδευτικού έργου με τη δημιουργία από τα Ιδρύματα «κεντρικής μονάδας, σε επίπεδο Σχολής, υποστήριξης εκπαιδευτικού έργου» με ενδεικτικές αρμοδιότητες τη μελέτη / διερεύνηση του νέου χαρακτήρα της εκπαιδευτικής μεθοδολογίας & διαδικασίας σύμφωνα με τις διεθνείς ε-μπειρίες & τις ανάγκες της κοινωνίας και της αγοράς εργασίας, την ανάπτυξη μεθόδων και πρακτικών ανά ειδικότητα για τη δημιουργία γέφυρας ανάμεσα στα Ιδρύματα της ανώτατης εκπαίδευσης και την αγορά εργασίας, τη δημιουργία συστήματος καθορισμού, εφαρμογής & συνεχούς αποτίμησης των δεικτών αξιολόγησης της ποιότητας σπουδών, την παραγωγή, προτυποποίηση, δικτυακή διάθεση και αξιοποίηση ηλεκτρονικού εκπαιδευτικού και εποπτικού υλικού, την υποστήριξη του εκπαιδευτικού προσωπικού για ανάληψη εκπαιδευτικών πρωτοβουλιών, καθώς και τη δημοσιοποίηση σε επίπεδο Ιδρύματος της εμπειρίας / καινοτομίας Τμημάτων που βρίσκονται στην αιχμή της τεχνολογίας της Πληροφορικής, από την ανάπτυξη & χρήση ηλεκτρονικού εκπαιδευτικού υλικού και σχετικών εργαστηρίων.

©2003, Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης ΕΠΕΑΕΚ. Ως προς τις πληροφορίες που περιέχονται στην παρούσα ιστοθέση ισχύει παραίτηση από κάθε ευθύνη και επισυνάπτεται ανακοίνωση ως προς την πνευματική ιδιοκτησία.( Τελευταία Ανανέωση: 24/5/2005 )

Ανάπτυξη Eworx Α.Ε.
Εργαλείο Διαχείρισης ReXPEn