Eπικοινωνία | Αναζήτηση | FAQs | Ενημέρωση | Για Τελικούς Δικαιούχους | Περιεχόμενα

Κεντρική Σελίδα > Κείμενα-Πλαίσιο > Συμπλήρωμα Προγραμματισμού > Δομή Συμπληρώματος Προγραμματισμού > Άξονας 2 > Μέτρο 2.3 > Ενέργεια 2.3.3 > Κατηγορία Πράξεων γ

Κατηγορία Πράξεων γ : Επιμόρφωση Εκπαιδευτών

Κατηγορία Πράξεων α | Κατηγορία Πράξεων β | Κατηγορία Πράξεων γ | Κατηγορία Πράξεων δ | Κατηγορία Πράξεων ε | Κατηγορία Πράξεων στ | Κατηγορία Πράξεων ζ | Κατηγορία Πράξεων η |

Η Κατηγορία Πράξεων αφορά στην υλοποίηση συγκεκριμένων προγραμμάτων επιμόρφωσης εκπαιδευτών αρχικής επαγγελματικής κατάρτισης των δημοσίων σχολών των Λοιπών Φορέων με σκοπό την μέσω της διαρκούς επιμόρφωσης και εκπαίδευσης, την ενίσχυση των γνώσεων των εκπαιδευτικών ώστε να εμπλουτίσουν, να εκσυγχρονίσουν και να ανανεώσουν τις γνώσεις τους στα επιστημονικά πεδία και στα γνωστικά αντικείμενα που διδάσκουν, αναλόγως ειδικότητας, καθώς και στην άμεση σύνδεση των γνώσεων και των δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών με τις εξελίξεις στην παραγωγική διαδικασία, τον τεχνολογικό μετασχηματισμό, την είσοδο των νέων τεχνολογιών σε όλους τους τομείς και κλάδους της παραγωγής, τις αλλαγές στην οργάνωση της εργασίας.

Μέσω των επιμορφωτικών αυτών δραστηριοτήτων επιδιώκεται η αναβάθμιση του πολυδιάστατου ρόλου των εκπαιδευτών και η παιδαγωγική - διδακτική κατάρτιση τους, καθώς και η περαιτέρω επιστημονική, επαγγελματική και προσωπική εξέλιξη του εκπαιδευτού. Επιθυμητή είναι η ενεργή συμμετοχή - συμβολή των εκπαιδευτικών συντελεστών της εκπαιδευτικής κοινότητας και εξειδικευμένων στελεχών της αρχικής επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης.

Για παράδειγμα, οι εκπαιδευτικοί που διδάσκουν στα προγράμματα αρχικής επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης, μόνιμοι και ωρομίσθιοι, πέρα από τα καθαρά διδακτικά καθήκοντα που έχουν, συμμετέχουν επίσης και στον έλεγχο και την παρακολούθηση της πρακτικής άσκησης και των εργαστηρίων, αλλά και σε ορισμένες περιπτώσεις σε εξειδικευμένα καθήκοντα (π.χ. στην εξεύρεση θέσεων πρακτικής άσκησης των εκπαιδευομένων). Ο ρόλος τους επομένως είναι πολλαπλός και οι απατήσεις για την σωστή λειτουργία όλου του συστήματος είναι ιδιαίτερα αυξημένες.

Στο πλαίσιο της Κατηγορίας Πράξεων επιδιώκεται επίσης η καθιέρωση ενός συστήματος διαρκούς επιμόρφωσης των εκπαιδευτών ώστε να αναπτύσσεται αποτελεσματικά το ανθρώπινο δυναμικό που διδάσκει και να αποκτήσει ε-κείνα τα γνωστικά εργαλεία που να του επιτρέπουν να συμμετέχει στο σχεδιασμό εκπαιδευτικών προγραμμάτων συμβατών με τις εκάστοτε ανάγκες της αγοράς εργασίας και τις σύγχρονες αντιλήψεις διδασκαλίας, και να εκπληρώνει με αποτελεσματικότητα το εκπαιδευτικό έργο του και τα ειδικά καθήκοντα τα οποία ανατίθενται ώστε να ικανοποιούνται οι συνθήκες στήριξης των ανθρώπινων πόρων που πρέπει συνεχώς να αποδίδουν υψηλή ποιότητα υπηρεσιών και γνώσεων στους μαθητές - σπουδαστές.

©2003, Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης ΕΠΕΑΕΚ. Ως προς τις πληροφορίες που περιέχονται στην παρούσα ιστοθέση ισχύει παραίτηση από κάθε ευθύνη και επισυνάπτεται ανακοίνωση ως προς την πνευματική ιδιοκτησία.( Τελευταία Ανανέωση: 25/5/2005 )

Ανάπτυξη Eworx Α.Ε.
Εργαλείο Διαχείρισης ReXPEn