Eπικοινωνία | Αναζήτηση | FAQs | Ενημέρωση | Για Τελικούς Δικαιούχους | Περιεχόμενα

Κεντρική Σελίδα > Κείμενα-Πλαίσιο > Συμπλήρωμα Προγραμματισμού > Δομή Συμπληρώματος Προγραμματισμού > Άξονας 2 > Μέτρο 2.6 > Ενέργεια 2.6.1 > Κατηγορία Πράξεων β

Κατηγορία Πράξεων β : Σχολικά Προγράμματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης

Κατηγορία Πράξεων α | Κατηγορία Πράξεων β | Κατηγορία Πράξεων γ | Κατηγορία Πράξεων δ | Κατηγορία Πράξεων ε | Κατηγορία Πράξεων στ | Κατηγορία Πράξεων ζ | Κατηγορία Πράξεων η | Κατηγορία Πράξεων θ | Κατηγορία Πράξεων ι | Κατηγορία Πράξεων ια |

Μέσω αυτής της κατηγορίας Πράξεων θα υλοποιηθούν σχολικά προγράμματα Περιβαλλοντική Εκπαίδευση που θα δώσουν στις σχολικές μονάδες όλων των βαθμίδων τη δυνατότητα να αναπτύξουν σειρά δραστηριοτήτων με κύριο στόχο την ευαισθητοποίηση του μαθητικού πληθυσμού σε περιβαλλοντικά ζητήματα. Τα προγράμματα, ενδεικτικά, μπορούν να περιλαμβάνουν: επισκέψεις στα Κ.Π.Ε. της περιοχής και επιμόρφωση σε θεματικά πεδία που αυτά έχουν αναπτύξει, επισκέψεις σε περιοχές με έντονο περιβαλλοντικό ενδιαφέρον (δάση, ποτάμια κλπ.), συμμετοχή σε θεματικά δίκτυα και επισκέψεις σε πόλεις και σχολεία του εξωτερικού, οργάνωση, ανάλυση και παρουσίαση περιβαλλοντικών θεμάτων τοπικού χαρακτήρα (π.χ. πρόβλημα ρύπανσης, λειψυδρίας κλπ.), εξέταση στα εργαστήρια των σχολικών μονάδων φυσικών στοιχείων, οργάνωση και παρουσίαση περιβαλλοντικών ζητημάτων στους μαθητές της σχολικής μονάδας και στην τοπική κοινωνία.

Προβλέπονται επίσης ετήσιες ημερίδες όπου θα παρουσιάζονται οι καλύτερες εργασίες σε περιβαλλοντικά θέματα. Οι ομάδες των μαθητών με τα καλύτερα σχέδια συνοδευόμενοι από τους καθηγητές τους θα μπορούν να επισκέπτονται σχολεία του εξωτερικού που επεξεργάζονται αντίστοιχα θέματα ή περιοχές του εσωτερικού ή εξωτερικού που παρουσιάζουν αντίστοιχα περιβαλλοντικά χαρακτηριστικά.

Πρωταρχικό ρόλο στην υλοποίηση των σχολικών προγραμμάτων περιβαλλοντικής εκπαίδευσης έχουν οι εκπαιδευτικοί που έχουν επιμορφωθεί σε θέματα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης (στο πλαίσιο της κατηγορίας Πράξεων 4) και θα κληθούν να σχεδιάσουν και να υποστηρίξουν την υλοποίηση των προγραμμάτων αυτών στα σχολεία τους. Βασικός, επίσης, είναι ο ρόλος των υπευθύνων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης των Διευθύνσεων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, των στελεχών των Κ.Π.Ε. και των μη Κυβερνητικών Οργανώσεων οι οποίοι θα υποστηρίξουν το έργο των εκπαιδευτικών και θα παρέ-χουν την απαιτούμενη τεχνογνωσία για την υλοποίηση των σχολικών προγραμμάτων.

©2003, Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης ΕΠΕΑΕΚ. Ως προς τις πληροφορίες που περιέχονται στην παρούσα ιστοθέση ισχύει παραίτηση από κάθε ευθύνη και επισυνάπτεται ανακοίνωση ως προς την πνευματική ιδιοκτησία.( Τελευταία Ανανέωση: 25/5/2005 )

Ανάπτυξη Eworx Α.Ε.
Εργαλείο Διαχείρισης ReXPEn